Sunny day

Å solen skiner åter igen:) Härligt!
Snart blir det jobbet och ikväll är det dans för fulla muggar!
Pratade med Jessica igår och vi kommer starta upp butiken i Smögen
på midsommar, så det blir två veckors jobb med att ställa iordning allt
innan öppning. Jag ser verkligen fram emot min sommar på västkusten
och hoppas jag får napp på boende, annars får jag väl dra dit en husvagn?
J och jag har ju 5års dag i april (fem år?!) och vi har ju redan våra presenter
inslagna (som jag såklart glömt av), men till saken hör att lilla Chanel ska få
valpar just denna speciella dag och jag har ju skojat med Inger o Lasse och
fått första tjing på valparna så vi får väl se.. just nu håller vi bara på att överväga
för- och nackdelar med att ha hund överhuvudtaget så vi får se..
Få ingen panik nu alla, vi har verkligen inte bestämt oss, men det lockar lite:)
Nå, nu ska jag måla om mina naglar sen kommer P och hämtar mig!
Ha en finfin dag allesammans ♥
en sån här liten tufs hemma vore väl inte fel?:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjärtat smälter när man ser hur gullig en liten hund

kan vara. Men den blir snart stor. Farmor.

2010-03-17 @ 09:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0