Luggad?

good morning! uppe kl8 och var så hungrig så ja trodde jag skulle svimma.
en annan sak som höll på att få mig att svimma var mitt hår.. jisses vad det ser ut.
elin hjälpte mig att göra slingor igår men det blev inte alls lika bra som det brukar,
så nu har jag bokat en akut-tid hos zandhoff och det blir inget jobb fören i e.m!
fredrika bara skrattade när jag sa att mitt hår har blivit gult.
så nu när jag ändå ska dit och färga om det funderar jag på att klippa lugg igen..
jag trivdes väldigt bra i det men kan inte riktigt bestämma mig, velemaja.
vad tycker ni om lugg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ärJätte fin med eller utan lugg.

Kram Farmor

2010-03-11 @ 16:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0