On the edge

Nu mina vänner, är det inte långt kvar till de allra sista delarna av Harry Potter-storyn faller på plats. Jag har varit eld och lågor enda sedan jag läste ut sista boken förra sommaren och jag lovar att jag kommer att gå på premiären av både del 1 (november 2010) och del 2 (juli 2011). Så inte fören nästa sommar är alla hungriga fans mättade. Och vad ska jag ta mig till sen? Vänta på att Dan Browns sista bok "Den förlorade symbolen" blir filmatiserad, visst visst, men måtte det komma ut en samling med både dvd:er och böcker signerad J.K Rowling.
Tills dess får vi njuta av trailern..
Nu väntar jag på att Jocce ska komma hem så jag kan ta en sväng på stan och handla spf & flipflop till resan (på fredag!) OM jag längtar! Kram till er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0