The Studio

Igår var det en härlig dag i Göteborg med Emma, Lisa och Jessica.
Vi var på makeup-kurs på The Studio och fick lära oss grunderna i en riktigt snygg
partymakeup:) Lite hum har man ju själv men så mycket olika saker man kan göra,
framhäva olika saker, alla dessa färger som går att kombinera! Vanligtvis kanske
man själv jobbar med en, max två, ögonskuggor, men igår hade jag tamejsjutton
fem (5!) olika ögonskuggor på mina ögonlock. Och det var hur coolt som helst!
Så nu är jag sjukt sugen på att bara köpa hem massa fina ögonskuggor och testa:)

The Studio var en riktigt fräsch våning som andades lyx. Svarta härliga soffor och
fåtöljer, kristallkronor och snygga golvlampor.. och såklart smink överallt.
Nu kikar jag på "Made in Sweden" och bara väntar på att Play
ska komma ut med ett album! Kramar och godnatt till er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0