start of january

ja hörni, då var det mesta avklarat. jul, nyår och födelsedag.
nu är jag väl i princip en ny människa tror jag.. nej då.
alla dagar har varit helt fantastiska; snön har dalat ner som
aldrig förr.. äntligen en vit jul! nyårsafton spenderade joakim
och jag hemma hos johan här i trollhättan, med nära och kära
vänner. min födelsedag 2 januari blev en underbar dag!
jag hade släkten här på förmiddagen och vännerna på kvällen.
många trevliga stunder, minnen och fina presenter:)

 
 
 
 

jättefina underkläder, ett strykjärn, smycken från pandora, canvastavlor, blommor,
silvervas, presentkort hos pb home (casa linné), träunderlägg till soffan, bakgrejer,
muffins, en upplevelse på göteborgsoperan... tusen tack alla:)
(fick två buddha-berlocker i julklapp och silverhjärtat med en rosa sten är den jag
bytte ena buddhan emot. tack lena o janne!)

jag har haft en fin start på 2010 och ser fram emot årets utmaningar!
bland annat kommer jag troligtvis spendera många helger och även kvällar ute på
kusten i mammas och pappas stuga (som de köpt av f&f) som ska renoveras.
sen blir det musikal andra året i rad ("en värsting till syster") och många andra
bollar i luften. detta kommer verkligen att bli ett fantastiskt år! så alla lycka och
kärlek till mina nära och kära. må 2010 bli underbart:) tusen kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0