Rudolf Laban effort graf

hej på er!
det blev inte mycket smycken gjorda idag inte, jag fastnade med planeringen inför mina dansgrupper som snart sätter igång. guud så roligt det är att planera dem, hade glömt av hur mycket man kan göra! först ut är 10-åringarna imorgon men det jag ser mest fram emot är mina 20+ grupper i showdans och tonårsgruppen i modernt. det spritter i kroppen, jag vill börja imorgon! hittade även min gamla dansbok som jag gjorde under gymnasietiden; en bok med alla tankar, inspirationsord- & bilder, sedda och genomförda föreställningar och lite till. det var kul att läsa igenom den och jag tror faktiskt att jag tänker fortsätta med den nu i vår. det är ett väldigt bra bearbetningssätt att skriva ner i en samlingsbok/album. ett tips, definitivt!

jag har börjat uppskatta kvällarna mer och mer, skitsamma om det är kolsvart ute nu, vad är mysigare än att tända en massa ljus? då får man ju lite extra värme på köpet:) sitter och lyssnar igenom all musik som ska användas och det kommer bli en go blandning kan jag säga:) ikväll fokuserar jag på dynamiken. kramar till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0