ny dag, nya tag

hej måndag! jag väcktes 6.45 imorse och lite senare krälade jag ur sängen för att sätta mig i bilen till trollhättan. pappa åkte till jobbet och jag passade på att åka med hem till lägenheten. en liten tupplur senare och ett samtal med stackars magsjuka emma tog jag mig en kopp blåbärssoppa och sitter nu och tittar ut på den vita staden. idag är jag lite pirrig för 1. jag väntar samtal om jobb, 2. jag ska få tag i sticky fingers ang min mobil... under tiden tänkte jag börja koreografera för vårens dansgrupper.. en månad kvar nu!

joakim är iväg enda till lördag och jag håller tummarna för att han klarar av att åka skidor.. hans axel hoppade nämligen ur led igår.. att inte någon i familjen z kan hålla sig hel vad man än gör? det är nästan lite lustigt.. nåväl. nu ska jag återgå till min kopp! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0