I lost myself in gothenburg

Äntligen hemma igen från göteborg! helgen har varit fenomenal med väldigt trevligt umgänge:) först hamnade jag och robin hemma hos dan vid götaplatsen för lite mat och ombyte, sen tog vi spårvagnen till david på linné, där vi möttes av fyra glada grabbar! kvällen satte igång och det kom mer och mer folk, det blev högre och högre musik och mer och mer dans. davids anna kom hem efter innebandymatch och trots att vi aldrig träffats förr kändes det som vi kännt varandra i flera år. det är lustigt när man träffar en person som det bara klickar med. riktigt härlig tjej den där anna och vi knöt ett band med vårt inbitna intresse för cupcakes, haha;) kvällen flöt vidare och vi tog oss in till 'sticky fingers' där vi dansade till klockan tre. väl utanför, väntandes på taxin, insåg jag att jag inte hade med mig mig telefon.. den var bortsprungen. david var snäll och gick in och letade en stund medan anna och jag försökte klura ut vart den kunde tagit vägen, men ingen mobil återsågs. inte heller idag. så jag försöker desperat att få tag på nattklubben men får inget svar. telefonen är spärrad men hela grejen är ju att den är mitt allt. jag har allt i den; bilder (som tur är har jag alla bilder sparade på datorn hemma tvi tvi), musik, telefonnummer.. hur ska folk nu få tag i mig och jag i dem? inte alls roligt faktiskt.. :(

men nu är det som det är och nu sitter jag och tröstar mig hemma hos mamma och pappa i snöiga vänersborg. underbara vita pudertäcke som ligger och glittrar på gräsmattan och de nyplogade vägarna. i love it, måtte aldrig vintern ta slut! nu ska jag ringa joakim och ge honom en uppdatering.. hoppas ni alla får en fin söndagskväll! kramar

Kommentarer
Postat av: Anna

HEJ min nyfunna muffinskvinna!

2010-01-10 @ 18:34:29
URL: http://kvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0