Herpetophobia?

Usch! Inatt har jag drömt om dinosaurier.. igen. Det är hopplöst för när jag vaknar mitt i natten och är alldeles kallsvettig vågar jag inte röra på mig. Jag ligger blickstilla tills jag lyckas somna om igen. Det är extra jobbigt när jag sover själv, annars brukar jag rycka tag i Jocce och gosa in mig i hans armar och långsamt vakna upp till verkligheten (den där det inte finns några dinosaurier). Det här är faktiskt ett allvarligt problem.. jag har en stark fobi för dessa varelser. Fråga mig inte varför, för det har jag inte svaret på, men jag kan knappt titta på en stickers med bild av en dinosaurie. Det är hemskt! Emma och jag kom lite suddigt fram till att jag måste ha varit en grottmänniska i ett tidigare liv, som antagligen blivit jagad av dinosourier.. hehe, ja man vet aldrig.



Herpetophobia = rädsla för reptiler..? vet inte vad rädsla för dinosaurier heter..
däremot är rex faktiskt helt okej, men det är nog bara för att jag gillar "toy story"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0