Företagsturnering



Ja då har det varit nästan en hel dag i a-hallen här i trollhättan. Det pågår en företagscup i innebandy där pappa och hans Skanska varit med. Mamma och jag var uppe i ottan och tittade på allra första matchen kl9, som de vann med bravur! Totalt vann de 2 och förlorade 2, bra kämpat! Tyvärr avgjordes sista matchen på straffar och jag tycker inte det är ett schysst avslut.. hellre då att de kör några extra minuter "sudden death"; första målet vinner. Men jädrar vad pappa är duktig då. Forna fotbollsmålvakten sitter kvar i kroppen och han var snabb som en iller! Fram och tillbaka, upp och ner. Tyvärr fick han ont i fingret igen (som hoppade åt helt fel håll under förra årets turnering) men nu fick de ju åka hem och vila. Det var iallafall en himla trevlig dag! Mamma och jag har haft jätteroligt:)

Sen mellan andra och tredje matchen var jag och söta Sara på en runda runt slussarna, jättehärligt att komma ut i friska luften! Gullig som hon är Sara hade hon packat med sig lite matsäck, så vi tog en paus och vilade benen och fyllde magen:) Det får bli en favorit i repris!

Nu väntar jag på att jocce ska komma in genom dörren.. han borde vara hemma snart..:) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0