Äntligen!

Äntligen har jag kommit igång med mina dagliga morgonpromenader! Så skönt det är att vara ute i friska luften en halvtimme och sedan gå in i varma köket och göra iordning en riktigt god frukost. Det blir så mycket godare att äta efter lite motion!:) Idag blev det roiboste och yoghurt med mandlar, äpple, papaya och blåbär.. Idag har jag en del ärenden att uträtta, sen tänkte jag åka med hem till m&p.

Imorse väcktes jag inte bara utav alarmet, utan också av kaninens stampande. Han var uppenbarligen upprörd eller rädd för något för stampningarna blev fler och högre och tillslut satt han faktiskt och gnydde och tittade på mig. Jag har aldrig hört en kanin gny förut så jag blev såklart lite orolig, öppnade buren för att ta upp honom men då kutade han snabbt som ögat in under sängen... där låg han ett tag tills jag satt mig på golvet, varpå han smög fram och puffade lite på mig. Han kanske hade haft en mardröm? Kan kaniner ha det?.. Ha en fin tisdag! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0