Today I'll go bling

Goood morgon!
Idag är jag pigg och glad! som de flesta andra dagar..
Vaknade trött men är nu på ett strålande humör!
Hade danssalen på folkets hus för mig själv igår och tränade lite mer
än en timme. Fick ihop lite mer på mina koreografier dessutom, så bra!
Igår kväll satt jag och pysslade med en tråkig midjetröja jag köpt på nån
rea nånstans någongång (haha). Den fick lite piff med kedjor och stenar,
och den blev som ny! Nu ska jag bara slänga på mig en sjal sen är jag
ready to go:) P hämtar upp mig idag också, vilken lyx, jag har taxi:)

Hoppas ni får en fantastisk dag! Många kramar till er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte dumt att kunna fixa engammal tröja så den blir som ny. Den är jätte fin. Kram Farmor

2010-02-25 @ 14:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0