Nigella

Hua! Idag vart det baskemig snö! Hela balkongen är full!
Media talar om för oss att stanna inomhus idag och det är nog faktiskt
första gången någonsin som jag tänker lyssna till fullo på 'dem'.
Innedag med god mat och tv!
Jag hoppade upp halv tio och har redan hunnit tvätta två maskiner,
diska, städa och äta lunch. J ligger och sover (skräll) men det gör mig inget
alls.. bara skönt att få lite egentid:) Dessutom behöver han sova..
Igår kväll var Emma och hennes kusin Sofia här på fredagsmys.
Vi drack vin, åt kex, ost, frukt och marmelad. En riktig avslappnande start
på helgen med lite behövlig ventilation dessutom.
Nu sitter jag och tittar på Nigella och det kurrar redan i magen igen!
Hon gör så underbar mat men jag hoppas att hon håller sig ifrån smarriga
efterrätter idag, annars smäller jag nog av! Kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0