Make it short

Hej på er mina vänner!
För att göra en lång historia kort: jag har legat hemma sedan natten mellan lör-sön i kräksjukan. Jättekul. Jag har absolut ingen energi och ska nu ta mig ut från lägenheten för första gången på tre dagar. Jag är så hungrig men vågar inte trycka i mig massa mat och jag orkar heller inte laga något just nu och då är det väl typiskt att jag är sugen på pannkakor... J kommer inte hem fören om en timme och så länge orkar jag inte vänta, så det får bli ett besök på Ica för Björneruds färdiga pannkakor, Elle och en animerad hyrfilm. Jag är rastlös som bara den och vill bara tillbaka till jobbet! Men men, jag satsar på morgondagen..
Hoppas ni håller er friska från sjukdomar! Det är åtminstone ett tips att försöka göra det..
Många kramar <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Du vet väl att jag och Sanna nästan har gjort Björneruds pannkakor!! eller vi jobbade i cafét men vi hade stenkoll på produktionen :)

2010-02-09 @ 20:45:26
URL: http://malibalibus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd att du inte ringde Farmor för jag hade gjort pannkakor den dagen. Kramelizzz...

2010-02-10 @ 18:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0