Frisk som en nötkärna!

Nu mina vänner är jag på benen igen:) Jobbade igår igen och det gick riktigt bra, förutom att jag kände mig lite svag och att jeansen satt lite lösare.. Idag har jag fort runt som ett litet troll! Dagen började med att jag vandrade runt på Etage för att hitta en 'nopper' (en liten maskin som noppar kläder); detta trodde jag självklart att Harald Nyborg hade, men icke. Teknikmagasinet räddade mig. Kl14.30 åkte jag till stan och sen vidare till Kronan för min barngrupp. När den var slut hämtade mamma upp mig och hon, jag och mormor gick på "It's complicated" på Sagas bio i Vänersborg:) Det var en mysig och stundtals hisnande rolig film med Meryl Streep och Alec Baldwin i huvudrollerna. Värd att se.
Vi följde mormor hem och sen körde mamma hem mig (vi tog faktiskt en sväng förbi mcdonalds..). Nu ska jag läsa 'trendbibeln' som följde med senaste numret av Elle och sen säger jag godnatt! Tack mamma och mormor för en riktig myskväll! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0