Fabolous four

Idag har jag blivit bortskämd; fyra (4!) nya par skor. Tusen TACK!!
Nog för att jag behöver nya skor men det blev lite många kanske..?
Ett par underbara vardagsskor i urmjukt skinn från Novita, gråa tygskor
med nitar från Plexx, svarta fantastiska boots från d for Dasia och
skitsnygga höga stövletter med spännen från Tiamo. I love!
imorgon ska jag ta kort på dem:)
Just nu försöker jag gå in mina Tiamo, eftersom de var de enda som är
syntes (vilket vi inte gillar!) och eftersom mina fötter är så känsliga måste
jag testa om jag ens överlever en timme med dem på..det hoppas jag verkligen!
Joakim och Nisse var nyss här uppe och tog en corona. Nu ska de ut och fira
att sista matchen för säsongen är spelad och jag stannar hemma och vilar ut
efter en fullspäckad vecka (vilket jag för övrigt älskar) :)
Nej, dags att släcka ut alla kandelabrar och ljusstakar och entra det iskalla
sovrummet! Sov gott allesammans. Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0