Lite lantligt sådär



Hej mina vänner. Idag har jag jobbat och nästan bara slagit in paket och gjort fint i butiken, bara trevliga saker som alltid! Vi fick även en julklapp idag och jag har faktiskt fuskat och öppnat den, vad det var i får ni se imorn, men gissa om jag blev glad :) Idag har jag skridit runt i min nya edc-klänning som jag bara älskar och en stor härlig sjal från h&m! Den allra sista klappen inhandlades och allt är inslaget och ligger i prydliga högar över hela köksbänken. Jag har inte riktigt någon julkänsla mer än att jag blir lite extra glad av att höra Tänd ett ljus två gånger i rad.. annars skulle jag nog lika gärna kunna säga glad påsk istället för god jul till kunderna.. knepigt. Nu blir det ryggläge och imorgon är jag faktiskt ledig hela dagen, OM det ska bli skönt! Då sätter dagen igång med ett gympass tillsammans med Malin :) Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0