Keep smiling and your life will be happier

Hej! Äntligen är jag igång igen! Efter någon vecka med diverse förkylningar har det bara pirrat i benen och det enda jag velat göra är att ge mig ut och springa.. Igår promenerade jag till gymmet och mötte upp Malin.. vi sprang 30 min på bandet, körde ett corepass och promenerade hem igen, lovely! Idag bokade vi in Bodybalance kl18 så jag tog mig dit direkt efter hundkursen och sprang 30 min på bandet.. jag älskar det! Jag blir genast mycket piggare och mer balanserad i mitt humör när jag får träna och om jag har saknat det. Dessutom går Chivaz och jag på många långa promenader nu när jag är ledig ytterligare en dag (den fjärde i ordningen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0