Those lazy days

Haft en underbar tid på kusten med mamma, pappa och Chivaz. Så skönt att komma iväg och inte göra annat än man vad man verkligen känner för. Det har blivit många mysiga promenader, stenplockning, läsning och massa mys med mina fantastiska föräldrar ♥ Nu är jag åter på Smögen och ska avsluta sommaren här med de två sista dagarna, sen bär det av till Grekland på onsdag! Yes, jag har bokat biljett dit och hem. Två veckors öluff i Kykladerna :) Väntar på svar från Elin om hon kan följa med mig en vecka eller inte.. vore så otroligt roligt!

Just nu sitter jag och längtar efter min fina underbara Joakim och önskar han vore här :( Ska ta och bädda ner mig i sängen, sjunka in i min bok Den förlorade symbolen av Dan Brown - som för övrigt ger mig riktigt spännande läsning - och drömma om tirkost vatten och sand mellan mina tår.

Godnatt alla fina är ute! Hugs
Saknar alla mina fina vänner som jag ska åtgällda massor av tid med när jag flyttat tillbaks till Trollhättan. Love you guys!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh tack för din kommentar<3 jag sov bort allt:) Vad har du för planer idag då?:D

2010-08-22 @ 10:27:29
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Hej! Jag har just nu en månadens blogg tävling, det skulle vara kul om du ville vara med! Kram

2010-08-22 @ 12:42:35
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0