That wall

Hej på er. Nu har det varit låg prioritet på det mesta några dagar. Jag har jobbat hela helgen och träffat mycket trevligt folk :) Nu är jag ledig mån-ons och håller tummarna för extra fint väder! Igår kväll tog jag mig en promenad och blev akut sugen på att bada! Så jag knallade hemåt och drog på mig bikinin och handduken och gick ner till Läsidan. Till min förtjusning var det väldigt skönt i vattnet, men eftersom det var en miljard (!) maneter kunde jag inte ens doppa mig vid stegen.. Om jag var besviken!

Min kreativa sida frodas lite exra när jag har vita väggar i hela lägenheten och för nån dag sedan fick jag nog och började kladda lite, haha. Stället jag bor på ska, tråkigt nog, rivas i september så jag får spika och måla bäst jag vill. Här har ni en liten början på min vägg..



Något annat som ska målas är våra köksstolar, så egentligen vill jag gärna ha en dag med regn så jag kan måla med gott samvete ;) Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: farmor

Var inte orolig regnet kommer.

Kram Farmor

2010-08-09 @ 14:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0