Sweet dreams or a beautiful nightmare

Å vad det är skönt att bara vara! Riktig lyx har vi det här ute, mamma och jag. Idag lämnade vi faktiskt stugan några timmar och tog en liten inspirationsrunda. Först hämtade vi pappa på Torp, köpte färska räkor till kvällen, tog ett besök hos 2Fröknar i deras underbara inredningsbutik och avnjöt en väldigt god blåbärspaj på deras bakgård. Vi han även med en liten kik på en inredningsoutlet där jag hittade ett köksbord som var så vackert. Vitt, kvadratiskt, gammeldags bord till 50% rabatt (!!) men..det var fruktansvärt rangligt så det blev inget med det.

Innan goda räkor, vitt vin, aioli & vitlöksbröd tog jag en springtur på 30 minuter, alldeles lagom för min smak (och min, för tillfället, dåliga kondition). Ett dopp i havet han vi också med innan vi hamnade framför säsongsstart av Dobidoo :) Chivaz lever loppan här ute och rusar runt på gräsmattan i full gas, jagar flygfän och bara njuter av att vara en älskad hund :) Nu ligger han och småsnarkar under min säng, så det blir sovdags även för oss! Kramar ♥


bild på en favorit som växer så det knakar (!)

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.



2010-08-21 @ 11:52:45
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0