she's a lady

nu har jag precis blivit hemkörd av emma (jocces lillasyster, fast hon känns som min haha). eftermiddagen spenderade jag hemma på onsjö med att måla mina pinaler en andra gång, så nu är de antikvita och jättefina och ska stå i förrådet 24 timmar till sen får jag ta hem dem till lägenheten:) det är alltid lika härligt och mysigt att komma hem till hemma. man möts alltid av leenden, tända ljus, härliga dofter och underbar mat. love till familjen ♥ nu ska jag försöka plocka loss lite metalletiketter från två 'captain morgan'flaskor som ska bli ljuslyktor i extrarummet. jag är på riktigt skapar-humör idag! kanske gör klart min tavla också?.. imorgon ska jag gå till systemet och köpa årets blossa-glögg; clementin:) stora kramar till er i alla fall!

  

  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0