nyduschad och nybäddat.

då var denna dagen snart slut och vad har jag gjort idag? inte mycket alls om jag får erkänna. har varit lite hängig idag trots det underbara vädret. hade hoppats på en lika härlig dag som igår (då jag var hemma hos mormor & morfar hela dagen..vi hade jätteskoj!) men idag vart jag slö... kaninen har däremot varit ovanligt glad..kanske har att göra med att jocce o jag duschade honom igår, det verkade han tycka om:) så nu skiner hans svarta päls som aldrig förr! familjen z var här ikväll på besök, vilket var trevligt. vi åt varma mackor och tittade på 'macken' (!) med roy & roger, nostalgi på hög nivå. nu ska jag hoppa i säng bland alla hundra fina kuddar och plädar och läsa min bok, såklart! godnatt på er, sov så gott! STORA kramar från en nyduschad mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0