morgonsmoothie

hej o hallå!
har redan varit uppe med tuppen denna regniga dag men har länge övervägt om jag ska krypa ner under täcket igen. det som väntades bli en härlig höstdag med solsken blev istället fem grader (!) och regn :( igår cyklade jag till gymmet och körde 40 min kondition samt mage och rygg och idag har jag träningsvärk, bra det. det är ju medlemsvecka på sportlife i trollhättan nu och det är massor av roliga pass och andra aktiviteter, men jag har faktiskt inte gått på ett enda. dels för att musikalen tagit all tid och övrig tid har jag helt enkelt haft fullt upp. nu ska jag snart ta bussen till vänersborg för att vända upp och ner på secondhandaffärerna i jakt på en färgglad 60-talsinspirerad kjol till 'hey baby', ska det verkligen vara så svårt!? på med stövlarna (mina nyputsade svarta knähöga från förrförra året) och paraply i handen. i'm off!


frukost; smoothie med jordgubbar,
yoghurt, havremjölk och linfrön. mm så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0