min hektiska helg

tvättmaskinen har nog aldrig haft så mycket att göra som nu. svettiga musikalkläder är den dessutom extra trött på, det är nog därför det tar sån himla tid att tvätta allt. jag sitter hemma i lägenheten och planerar helgen på bästa sätt. ikväll är det sista föreställningen i vänersborg, så efter den ska allt riggas ner och packas in i lastbilen, sen bär det av hem till andreas för mat o lite party. jag däremot känner mig hemskt ledsen för jag måste åka hem tidigare eftersom det är högskoleprovet imorgon. dessutom missar jag ju oktobermarknaden (mamma har lovat att köpa strumpor till mig) och kusinens kalas..men vad gör man inte för att komma dit man vill? så nu gäller ultimat packning. jag ska hinna laga mat (x2), packa alla kläder (igen!), bestämma vad jag ska ha på mig, hänga upp tvätt och köpa rosa bandet till joakim innan klockan två! så nu ska jag rappa på. hej på er o ha en riktigt go helg! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0