yet again a rainy sunday

hallåhallå!
då var de söndag igen, jisses vad veckorna springer ifrån mig..
i fredags var det bowling för hela slanten med musikalen å de var
riktigt roligt! and by the record.. jag blev bästa tjej:) inte illa med
tanke på att 85% är tjejer, haha. lite stolt faktiskt!
efteråt bar det av till butler's där det var 80'talstema på musiken
och vi dansade loss och hade sjukt roligt!

igår var det en riktig slölördag. jag brukar vanligtvis inte tycka om
att bara sitta inne en lördag men det var precis vad vi gjorde,
antagligen för att vi var ute och rände på fredagskvällen..
vi blev bjudna på god mat hos jocces m&p och sen bunkra vi upp
inför robinson karibien!!! om jag inte minns fel så gick simon på
sinclair samtidigt som jag (jag i 1an, han i 3an) och det är ju alltid
roligt med en lokalkändis! heja honom!

nu ska jag strax iväg hem till vänersborg för en heldag med la familia!
det ösregnar ute och jag känner mig väldigt grå även jag..
tror att jag vart nån vädergud i ett tidigare liv för jag vänder
verkligen ryggen för vinden (heter det så?) och påverkas extremt
av hur vädret är! men å andra sidan har jag nog haft väldigt många
liv innan.. mer om det en annan gång! STOR kram till alla goingar!

 
 
tavlor som legat på bänken ett tag har äntligen kommit upp på väggen och så fick vi
en söt julblomma av m&m när de var här i veckan:) den till vänster är från kungsh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0