yesterday and now

god kväll härliga människor!
idag har jag flängt runt som bara den, har lite grejer på gång men de vill
jag inte avslöja riktigt än, kan säga så mycket som att jag är på väldigt bra
humör just nu:) är en aning förkyld, men inte värre än att näsan är täppt och
att hörseln är nedsatt..drabbar faktiskt joakim mer än mig själv just nu hmm.
igår vart de ju fars dag och jag tog en tripp till m&m med mamma o pappa på
förmiddagen. jag, som aldrig kommer tomhänt, hade bakat och stått i och det
blev uppskattade muffins jag bjöd på kan jag säga! i samband med fars dag
fyllde ju mupparna 40 år och jag fick lite inspiration via nätet till så kallade
'muppcakes' (som jag så innovativt döpte dem till). så längst ner har ni en bild
på min lilla armé av röda kakmonster, haha.

idag hade jag helt enkelt för lite att göra nu på kvällen så jag började locka
håret och tänkte visa 'före och efter', däremot ser jag nu ut som om jag fått
en rejäl elshock eller blivit uppskrämd och det tänker jag faktiskt inte bjuda på..
joakim är nere på o'learys med gurra o kollar nån fotbollsmatch
så nu är det jag och lille kaninen som sitter här i sängen omringade
av glimmande ljus i mörkret. vi har det väldigt mysigt!


 


hamnen i vänersborg en grå höstsöndag och mormors äggvisp:)

nu blir det läggdags! imorgon är ytterligare en ganska intensiv dag.
kramar till er! sov gott 


Kommentarer
Postat av: Malin

Muppcakes ser supergoda ut, vad är recepten på dem?

Roligt att du gjorde dem till små monster..

När kommer det blir julfika? Jag kan alla dagar mellan 16 och 21 december. Hörde att Åsa kommer hem den 18. När kommer du tillbaka från Örike?

2009-11-10 @ 21:26:09
URL: http://malibalibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0