sunday bloody sunday

hej på er!
söndag. idag är det en bra söndag. ingen slapp-söndag som spenderas i soffan med chips och glass. idag hoppade vi upp ur sängen (jag och frida i alla fall, joakim och patrik var inte speciellt vakna) och satte på en full kanna kaffe. nu har besöket åkt iväg på barnkalas och min sambo är på hockeyträning, så här sitter jag och njuter av tystheten. dagen består av kalas även för våran del. klockan 16 ska vi hem till farfar zanders och fira hans 89e år:) sen åker nog jag hem en sväng till m&p och myser lite. nu ska jag pyssla julklappar! så roligt:)
kvällen igår blev riktigt lyckad, den bestod av det jag älskar; dans, med dem jag älskar. frida och jag dansade hela kvällen.. och då menar jag verkligen hela kvällen ända till fem i två. helt underbart! men nu är det dags att dra sig tillbaka till verkligheten och framförallt köket (för det är där allt pyssel ligger och trängs på mitt överfulla köksbord). kramar till er!

Kommentarer
Postat av: Kent

Det är så roligt när han sjunger "sunday bloody sunday" för det låter som "små negrer i sanden"

2009-11-15 @ 12:04:06
Postat av: Anonym

http://extranytt.blogg.se/2009/november/saljes-billigt.html#comment

2009-11-15 @ 12:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0