i'm home!

hej på er alla!
nu är jag hemma från både det enda och det andra. har ju varit i malmö med min kära emma och det var riktigt kul att komma ner till skåne, där är ju så fint. det blev lite julklappsshopping, några espresso house besök och flertalet promenader bland kaniner i parkerna. nu är jag åter hemma och har precis haft ett benpass här hemma bland amaryllisar, hyacinter, stjärnor och granris. det doftar minst sagt jul!:)

farmor har varit och hälsat på mig idag och även vi tog en liten kik på stan och sedan lunch. vi konstaterade att lite snö inte hade legat fel på backen. strax kommer ♥ hem, men vi möts väl i dörren för jag ska ut till elin! kramar denna måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0