i got some ideas

god kväll! idag har det varit en sån där kreativ dag. jag har gjort både det ena och det andra. bland annat har jag kommit på att vi faktiskt har ett rum "över" här hemma som just nu är gästrum, men de gångerna vi får gäster sover de ändå i soffan.. såå.. varför inte göra om det till ett helt dressingroom!?!? såklart! så nu har vi suttit och spånat lite och detta är vad vi (läs 'jag') kommit fram till: temat är lyx så det kommer vara mest vitt, med min carl johan-fåtölj i rött medaljongtyg. tunna fina tyger till gardiner, kristallkrona och vårt valnötsgolv. åå det kommer bli så fint! massa fina ljusstakar och fina bilder på väggarna. i can't wait to get started! för att sammanfatta det hela så är presentkort på ikea ingen dum idé att önska sig i födelsedagspresent:) kram!

 

 

 


garderoben jag pysslade ihop på ikeas hemsida. perfekt att man kan prova sig fram och bestämma både ut- och insida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0