I love stripes!

idag hade jag tänkt att må mycket bättre i näsa och hals, jag hade verkligen planerat en promenad, en gymvända och andra aktiviteter.. men så vaknar jag men igentäppta andningsvägar och en blödande läpp. låter inte speciellt smickrande och jag undrar om det kan ha nåt med min bok att göra som är fruktansvärt spännande nu. jag hade svårt för att somna igår för jag ville helst sätta mig upp igen och läsa färdigt den... inte långt kvar nu! har troligen bitit på läppen inatt med andra ord.
så när jag varken har ork eller lust tänker jag sitta inne i myskläder, med fixat hår (mår så mkt bättre då) och mysig musik och fortsätta på lite klappar.. hade aldrig anat att det var så roligt att göra julklappar! jag tror jag har funnit mitt kall!;) och dessutom har jag funnit två klappar som jag hemskt gärna vill ha:
hope tunic från SVEA (blå&rödrandig)
klänning h&m trend (svart&vitrandig)
bild lånad från 'style of malin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0