Work work, shake shake



God kväll gott folk!
Idag shakade jag loss på gymmet. Jag är sportlifes nya "vibragirl" haha!
Missförstå mig inte.. de har skaffat en vibra-plate; en maskin bestående av en platta som vibrerar (jag fick den stora äran att inviga maskinen och alla i personalen är nu väldigt intresserade av hur mycket och vart jag har träningsvärk. Kul!) Därpå står man och gör olika övningar eller bara står och det är Grymt bra träning! Efter bara 15 minuter i förrgår hade jag världens träningsvärk i rumpan! Så idag stod jag 20 minuter och gjorde benböj, bäckenböj, utfall höger och vänster, ryggsträck, vadträning och lite stretch på det. Det går att antingen bara stå med böjda ben och rak rygg (grundposition) och vibrera bort lite skavanker.. eller så går det att följa många många olika övningar. Bestäm bara vilken del av kroppen du vill träna. Rekommenderad tid för nybörjare är 15 minuter och det är viktigt att läsa instruktionerna innan man sätter igång!

Hur som helst är jag helt hänförd och jag trodde inte att det skulle vara så effektivt som det är. Testa!
Missade dansen idag eftersom jag jobbade..tråkigt men vad gör man? Nu ska jag hoppa i säng imorn träffar jag Sanna! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0