Kitchen

Godmorgon!
Här sitter jag i köket och har spenderat mesta tiden här hittills idag. efter en morgonpromenad runt vattnet (som för övrigt tar ca 30 minuter; powerwalk) hittade jag gårdagens inköp; jorgubbar! så jag gjorde havregrynsgröt och la på skivade jordgubbar och icas frysta blåbär. mmm så gott!




för mig som jobbar på hemköp är det väl egentligen förbjudet
att göra reklam för icas blåbär, men de är så goda!


idag blir det mer shopping, har inte handlat present till beccis än som konfirmerar sig på söndag, så det och solning på balkongen står på schemat. sen tänkte jag köra lite yoga också om jag får tid över innan jobbet.


på tal om presenter.. här är mamis fina paket som står vackert inslaget i en sg-påse på mitt köksgolv (visst är golvet snyggt, by the way?) undra vad som är i... gissa vet ja!:)


nu blir det la stada una stunda! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0