Hollah!

Yoga today, har inte "yogat" på ett år så jag tyckte det var dags att ta tag i det nu. En cykeltur till O2 senare och jag stod på min fina nike-matta och gjorde solhälsningar o dyl. Riktigt härligt! Jag älskar yoga, man blir stark, lugn och trygg i sig själv. Däremot tänkte jag inte på att det faktiskt var just ett år sedan jag utövade det sist, så jag tog i för fulla muggar (eftersom det fortfarande sitter i kroppen) och har nu nästan en axel ur led.. den är på väg iaf (anledningen till att jag vet detta är att det hänt förut..) Jag har inte gjort nåt fel bara överansträngt mig en aning.. så det var extra skönt att det var en lugn kväll med musikalen och mest teatraliska scener; inte så mycket dans. Imorgon blir det sminkning kl11 och sen gruppbilder med hela ensembeln:) Jag fyndade en marinblå och vitprickig 60-tals kjol på Gina Tricot förut och den blir nog perfekt med en magknuten skjorta!

Varit hemma hos mami o papi en sväng också och tittat på halva "Mr & Mrs Smith".
Sen ringde Jocce o frågade om jag hade lust att svänga förbi donken på vägen hem o köpa en cola till honom.. jag kände mig snäll o köpte en hel meny.. plusmeny, extra stor cola liksom.. det gör jag inte igen. I bilen fanns ingen mugghållare och jag hade glömt att få en med mig, så där satt jag och tyckte att jag hade ställt colan perfekt mellan sätena, men ack så fel av mig. Vips så var det cola på golvet och halva baksätet. Plusmeny, jo tack.. nu vart det en liten cola istället. Jag stannar då till på en busshållplats för att torka bort det värsta och komma på ett bättre ställe att göra av drickan. Helt plötsligt står det en buss bakom mig och jag får lite smått panik, kör därifrån med den enorma colan i handen och tack gode gud var det bara jag ute och körde. När jag väl kommit till lägenheten, glad för att jag fått parkering precis utanför, svor jag till förbannelse över all kladdig j*vla cola som var ÖVERALLT i bilf*anskapet. Uh!

Jocce fyller snart år.. då ska han få en mugghållare till bilen. Nej två.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0