Hello darlings

Nu blir det lite fusksol eftersom den riktiga solen envisas med sin frånvaro. Efter det måste jag köpa mat till kaninen (han äter som en häst), slänga skräp och dra till gymmet, om jag orkar. Annars blåser jag upp pilatesbollen och mixar med lite yoga och core istället.. det lät ju faktiskt ganska bekvämt. Så får det bli!

Packar också inför Köpenhamn.. vad tusan ska man ha med sig? Chica citykläder? Gåvänliga skor? Regnjacka? Antingen blir det lite söta baskläder och så shoppar vi loss några timmar där nere, eller så tar jag med mig halva garderoben (eftersom vi ändå åker bil och slipper släpa på grejerna). Äkta mig att få ångest över en sån här sak. Hörs senare! Då skriver jag ner min packlista:) Kramar


vem är chic om inte carolina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0