Early morning

Klockan var fyra när jag slog upp ögonen imorse och ljust som det var kunde jag omöjligt somna om, så när jocce gick till jobbet halv sex knallade jag runt vattnet på 30 minuter och satte mig vid "Tyra show" med gröt och äpple:)

I onsdags var jag sjuk och hemma hela dagen. Jag hade planerat att gå på yoga, promenera och träffa Johanna, men låg istället i lite lätt feber och tittade på alla tv-serier som fanns att se.. hela dagen. Tillslut fick jag smått ångest och var tvungen att få luft, så jag tog en promenad i stranna-parken.





















Kl12 blir det YOGA! Ska bli så skönt, jag har inte yogat på klass på ett år.. saknar det verkligen, man blir så stark:) och gissa vad.. kollade på tv-shop igår (som jag absolut inte ska göra för jag är sjukt lättlurad) och jag föll för nån ny revolutionerande mag- och ryggtränarmanick: AbtronicX2. Jeez, det är nästan så jag skäms men snart kommer den till min brevlåda, jag hoppas på en kroppsrevolution här, ni förstår det va!? Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0