Early morning

godmorgon!
när jocce gick till jobbet kvart i sju kände jag mig tillräckligt pigg för att bara ligga och titta på ljuset och lyssna på försommarvinden utanför. jag visste att jag inte skulle somna om så jag blundade till tio över och gick upp. har nu tagit en runda runt vattnet, ätit frukost och fotat mina pandora-armband. köpte fyra nya berlocker i köpenhamn och nu är de så mycket värda för mig att jag inte vet vad jag skulle ta mig till om de försvann. därför har jag fotat båda två och skrivit ner pris, färg etc om varenda berlock. nu blir det gymmet, lite förbränning á la vibraplate! kramar


liten bit av ena armbandet. den gröna är ny från copenhagen


Kommentarer
Postat av: Linn H

Ohh vad synd att vi missade varandra med ett par timmar:) Men visst är grappa fint.

Ta hand om dig!

2009-05-27 @ 13:08:48
URL: http://youandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0