Ba(c)k in the kitchen

nu har jag verkligen kommit igång! jag hade minst 12 saker planerade idag och jag tror jag klarat av de allra flesta. bla presentköp, lägenhetsstäd, diska, baka till emma (21 år imorgon!), sola på balkongen, träna och lite annat.. känner mig otroligt stolt:) mina goda bakverk till emma är chokladbavoaroise i ett skal av vit choklad med färska bär (!) med många käcka ingredienser. gjorde dessa till pappa på hans födelsedag och de blev väldigt lyckade och omtyckta. det mesta förutom dekorationen är färdigt men eftersom det inte är fören imorn de ska ges bort så kan de ju inte stå för länge om de ska se riktigt fina ut. här ser ni lite av ingredienserna och mitt bakstök.







och ja, det är barnmatspuré:) perfekt att baka med! de har väldigt mycket smak och är i lagom mängd. lägger upp receptet, inköpslista och fler bilder inom kort:) nu ska jag ut i solen igen! kram

Kommentarer
Postat av: Malin

det visste jag inte att barnmat var bra att baka med...

2009-05-29 @ 18:54:17
URL: http://malibalibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0