Fredag

Hejsan!
Känns helt plötsligt som att jag bara skriver på och om fredagar(?)
Har visst inget bättre alternativ just nu. Har haft långvecka på jobbet, så nu jobbar jag denna kvällen samt imorgon på dagen, sen är jag ledig till tisdag kväll, så skönt! Promenaden imorse tog luften ur mig tror jag, för jag har varit seg i benen hela dagen. Gick till jobbet och handlade mat och frukost direkt efter rundan och nu har jag precis vinkat av Emma, som var med mig på Sportlife och tränade. Mage och rygg blev det idag, efter ett hårt benpass igår.

Min kanin är nog lite bitter på mig för att jag skällde ut honom imorse (han satt under vitrinskåpet och tuggade på sladdarna) för han sitter i buren och tittar snett och ilsket på mig. Men hjälp vad ska jag göra då, låta han tugga ihjäl sig? Funderar allvarligt på om han fått lite ström i sig iaf för han får ryck och flyger upp i luften samtidigt som han skakar på huvudet emellanåt. Ska nog mura igen underdelen av skåpet så han inte kommer in..

Nu är de dags för en dusch sen ska jag kolla "Tyra Banks show":) Puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0