Danslust

Having fun this friday? Well I am.. Hemma och pustar ut efter en minst sagt flängig, men härlig, dag. Den började med snöstorm och morgonpromenad fortsatte sen med gym, besök hos pappa på kontoret för kaffe, hem o tvätta, tillbaks till pappa för att plasta in Jocces intyg (he's now officially a woodworker), hem igen o in med ytterligare en maskin för att sedan packa och sticka iväg till dansträning med musikalen. Kul! Har, för ungefär två timmar sedan, avnjutit en jättegod middag som min älskling lagade till mig, innehållande fläskfilé, sparris, vitlökskroketter, sallad, mozzarella.. mm! Imorgon ska vi hem o hämta min säng och få in den i gästrummet, sen ska vi plocka upp vår nya tvbänk på EM-möbler:) Kul! Efter det blir det nog en lugn lördagskväll med Robinson och mörk choklad, för på söndag morgon åker Jocce upp till Umeå med en kollega för en och en halv veckas jobb. Jag å andra sidan jobbar för fullt så jag kommer nog inte hinna känna mig ensam.. hoppas jag. Om inte annat kommer jag ha fullt upp med gästrummet.

Elin är i Prag med orkestern och det är inte utan att jag är avundsjuk. Prag är en av de finaste städerna jag varit i och jag hade inte haft något emot att åka tillbaka. Johanna kommer snart hem, det är mindre än en månad kvar nu. Kul för oss men kanske lite trist för henne som rest så länge? Så..nu ska jag hjälpa till lite med disken, stora kramar till er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0