Glad midsommar!

hej hallå!
här i stockenäs, nedanför vita sannar, skiner solen och sjön ligger näst intill stilla. det ser ut att bli en perfekt midsommarafton:) bara jag, jocce och kaninen här uppe..och lite andra söta djur, tex en vessla som ilade förbi kaninhagen igår när vi satt och grillade. jättesöt haha. nu har jag precis gosat in fläskfilén i vitlöksmarinad och ska nu ut på ängarna och plocka blommor, i mina fina stövlar:)

gick ner till sjön imorse och tvättade håret. det är inte mer än 50 meter från stugan till sjöviken som går in här nere. bättre sommaridyll får ni leta efter. nä nu ska jag ut i solen innan regnet kommer tillbaka! ha en riktigt trevlig midsommar! snart får ni se bilder från vår mysiga stuga:) kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0