En klapp på axeln

Hello friends!
igår for jag runt som ett litet troll. på morgonen var jag med Emma på lägenhetsvisning på kyrkogatan i vänersborg; en söt etta med übersnyggt kök (!) och bra planlöning. vi drog en sväng upp till cissi o pella och drack kaffe i deras underbara kök, sen körde emma hem mig till mami, som låg på terassen och solade mellan varven av moln. mamma ville bjuda på lunch inne i trollhättan, så efter löfgrens och blomsterlandet (med många fina blommor till min balkong) hamnade vi på mejeriet med varsin matpaj på tallriken:) plantering och fler inköp senare satt vi i uterummet hemma i vänersborg och testade olika grillkorvar haha. hemköps "chorizo" var överlägset godast!


min finfina balkonglåda


tema: lila. en söt hängblomma på vindskyddet


tomatplantan från mamma och min NYSKURADE trall!! snygg va?
(klapp på axeln så duktigt av mig ni må tro att jag slet med såpan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0