oj oj oj

nämen nu har jag då legat på latsidan rejält. två veckor (!) sedan sista inlägget, det får ju bara inte hända. men jag antar att jag får skylla på både sol och sjukdom. när solen skiner lyser det inte en enda lampa, ingen tv är på, ingen dator, knappt ens mobilen faktiskt. då kopplar jag bara av och stänger ute allt som inte hör solen till (borde skaffa mig en solcellsdriven dator månne?) hur som helst har jag haft det hur bra som helst. vi har ju varit hundvakter, lägenheten börjar äntligen bli färdig (med nya projekt på g) och halva min bekantskapskrets har fyllt år, ungefär. sedan har jag inte bara haft en utan två (2) halsflusser (flussar?), varav jag just nu käkar antibiotika som gör mig illamående, snurrig (ingen alkohol här inte!) och allmänt deppig faktiskt. under de två veckorna av blogg-frånvaro har jag dessutom hunnit med att inviga min symaskin, minskat någon cm i midjemått, dekorerat mina sängkuddar, gjort min kanin till en hund, dödat alla blommor i lägenheten, flyttat vitrinskåpet (DET tog tid mina vänner; ut med glas, flaskor, skålar, prydnader, tidningar o alla dess mostrar -> rensa.se <- flytta 100kilos skåpet och in med alla grejer) och gjort plats för barbänken som kommer upp lagom till nästa helg. och om inte allt detta var nog har jag även kånkat upp ungefär ett ton prylar till vinden så från och med i förrgår gick det officiellt att gå in i vårat gästrum, ja faktiskt även strosa runt där inne utan att nudda högar av kläder, lådor eller tv-apparater. duktigt.

så i vilket fall sitter jag nu här hyfsat rastlös och väntar på att en bil ska komma och hämta mig så jag kommer hem till linn i vänersborg. den bilen kommer nog snart.
men först ska jag kolla igenom en hög med bilder och lägga över på usb'n för att sedan skriva ut och rama in:) kul!

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0