dans dans åter dans

ja hej på er få söta som läser:)
jag har inget liv just nu. jag jobbar och repar, jobbar och repar.
det är bara kungshallen och musikalen som gäller. hemma får vänta.
i helgen är det ju fallens dagar här i trollhättan och då ska vi showa lite
och göra reklam för musikalen (som har premiär 9 oktober!!) på scenen på strandgatan
både lördag och söndag. det blir en liten "trailer" och så som vi övat kommer det bli jättebra!

så: dirty dancing pre-view lör 18.e och sön 19.e klockan sjuttonnollnoll
missa inte det!

kom hem från rep för ca en timme sedan och klev in i en nystädad lägenhet:)
gissa om min morgondag är gjord. tack för det!
nu ska jag slänga mig in i duschen (jag är så motiverad till att lukta tvål istället för intorkat svett!)
och sen krypa ner i sängen med min baby och titta ut genom nyputsade fönster. godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommer och kollar på er, är ju ett måste!! Ska bli kanon kul att får se ett smakprov. Underbart när man har en nystädad lgh och att man själv har sluppit göra det :)

2009-07-15 @ 23:06:48
URL: http://malibalibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0