Ja idag är det måndag

Precis varit och mött pappa på hans jobb för att lämna lite skidattiraljer jag lånade till Sälen, för på söndag åker mamma, pappa, Mattias och moster Lena till fjällen för en veckas skidåkning. På vägen hem från Skanska gick jag in på Fidos för att kika på hermelinerna de fått in, men de var inte små bebisar som jag trott utan snarare några månader gamla. Men jag har ju hittat min sötnos i Nol (om Joakim kan bestämma sig någon gång för att gå med på en kaninbebis!).


Utanför rutan på Fidos. Alla låg i hög

Var förresten på Cervera igår och inskaffade mig två jättefina vinglas som jag fått av mormor och morfar i födelsedagspresent.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0