Det var helgen

Herrejisses vad snö det har kommit! Nu har den visserligen regnat bort, men jag trodde för ett ögonblick igår att jag skulle snöa in på vägen hem till Frida. Promenadvägen till henne tar vanligtvis femton minuter, men med en halvmeter snö och glashala vägar tog det 45 minuter (!) haha, jag trodde aldrig jag skulle komma fram. Blev bjuden på ett välkommet glas vatten och marabou o så tittade vi på "Australia" med Patrik och kaninerna. Tyvärr förstörde jag sista fem minuterna då Frida styrde in mina tankar på Kung Fu Panda och jag totalt bröt ihop i ett skrattanfall.

Sportlife idag med Frida, Patrik o Jocce. Mage och rygg i en timme satt på sin plats efter helgens godsaker;)
Sen gick vi hem och mixade smoothies med jordgubbar och honungsmelon, härligt!
Imorgon är ännu en ledig dag så det blir nog en timme på gymmet och lite plock här hemma,
sen manusrep på musikalen. Nu ska det sovas! Kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0