salzburg

god morgon!
idag blir det en heldag i salzburg. bussen går om en halvtimme
och just nu sitter jag, elisabeth o robin på hotellrummet och planerar
kvällens cabaretnummer. igår hade fick vi uppleva en österrikisk
afton med sång, dans, hemgjord snaps (som jag hällde ut för den
stank). vi gick fackeltåg till en trevlig restaurang här i bad gastein:)

under kvällen fick vi dansa och sjunga, tom spela lite med olika typer
av instrument (som teskedar etc). jag dansade en 'bänkdans' med ida
som var fruktansvärt rolig! de drog upp oss på golvet och jag fick ett
par folkdräktsbyxor på mig som jag drunknade i, så de fyllde byxorna
med hattar för att de skulle passa bättre, haha.

nu måste vi bege oss och ser fram emot näst sista dagen i österrike!
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Mormor o morfar

Ha det fortsatt bra och välkommen hem. Vi ses på julafton.

2009-12-18 @ 12:48:19
Postat av: Christer

15 minus strålande sol, jo det är faktiskt sverige !!! det är lovat en vit jul . vi längtar efter dig hoppas resan hem går bra . hör av dig om vi skall hämta puss. mamma pappa mattias

2009-12-19 @ 12:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0