långalånga dagar

hej allesammans!
idag vart det skiddag nummer två då. strålande sol återigen men något kallare.
efter lunch hade vi ungefär 2 timmar kvar att åka på men mina fötter var iskalla
och huvudet tungt så jag stannade i värmestugan med en kopp go varm choklad.
skönt att vila lite och bara njuta av utsikten!
elli (elisabeth som jag bor med, görgo tjej från göteborg) är inne i duschen och
strax är det min tur för snart är det samtal i våra grupper och sen blir det partaj
på silver bullet (en pub mittemot hotellet där vi varit varenda kväll.. pust.)

hoppas alla har det bra där hemma, jag saknar alla men njuter verkligen av
den här upplevelsen och framförallt alperna! för guuud så fint det är här:)
många stora varma kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Härligt det låter:) Tror att Rasmus Rådmark och min granne i stugan har varit på samma ställe som du fast i början av december.



Längtar tills tjejmyset:D

2009-12-15 @ 22:54:01
URL: http://malibalibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0