happy new year!

hallå sista dagen 2009!
oj vad hemskt det lät.. nåja. 2009 har varit ett väldigt speciellt
år för mig. mestadels har det inneburit musikal. repetitioner hit
och dit, klädköp som andats 60- & 80tal, onda benhinnor, skratt,
svett och gråt. genrep och fullsatta föreställningar. blommor,
lovord och applåder. energi. mitt 2009 har varit mer levande än
något annat år jag kan minnas. full fart och fläkt ända till sista
december. idag är det Dagen innan ett nytt decennium och jag
är faktiskt ganska spänd:) kvällen blir hyfsat lugn (ska aldrig säga
aldrig iofs) med middag hos åsa & johan och sen blir det skumpa
hemma i lägenheten och fyrverkeritittande från vår snötäckta
balkong. en mysig avslutning med andra ord.
nu har jag bara ett problem. svart klänning och blå moccajacka
eller blå klänning och svart skinnjacka?.. ska iväg o måla naglarna
och prova den ena outfiten efter den andra.. många pussar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0