christmas huggins



tack alla för en god jul på alla sätt och vis!
jag har haft två underbara juldagar med familjen
och all snö som anlänt har varit mer än välkommen.
på två dagar har jag ätit mer mat än jag trodde var
möjligt, njutit av julefriden, sällskapet och musiken
och älskat varenda sekund! kom hem för inte så länge
sedan från middag hos m&m. resan från vbg till thn,
som i vanliga fall tar ca 12 minuter, tog idag nästan 30!
så sjukt mycket snö och det bara grabbar tag om bakdelen
på bilen. lite läskigt men jag tog det lugnt och låg och
puttrade i femtio på nittio-väg, helt ensam bortsett
från två taxibilar som knödde sig förbi..

det blir ingen utgång för min del ikväll, jag är helt enkelt
alldeles för trött! hade inte varit mycket till sällskap ändå
måste jag erkänna..så det var lika bra att bädda ner sig!
imorgon ska jag montera ihop lite saker, hänga upp en
ljuslykta i sovrummet, tända alla nya ljusstakar, prova
kläder, smycken.. lyssna på michael bublés album (♥) och
burra in mig i filtar och kuddar medan jag läser leilas
kokbok och min fina tebok:) men nu... ska jag sova!
godnatt och god fortsättning till hela högen!

tusen varma julkramar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0